Pazar, Ekim 19, 2014

Konum

Ankara. Her yere yakın, herkesten uzakta.

"Practise makes perfect"

Yapamam sandığım şeylerin üzerinde çalışıp, tekrar tekrar deneyince yapabildiğimi gördüğüme seviniyorum. Birkaç hafta öncesine kadar benim için son derece zor bir poz olan  Bakāsana'yı yapabiliyorum. Sanki kendiliğinden oldu. Yumuşak bir geçişle yapamazdan yapabilir hale geldim. Dünya için küçük, benim için büyük bir adım.

Salı, Eylül 30, 2014

Kayıp

Kaçmadı. Kayboldu. Uyku.

Cumartesi, Eylül 27, 2014

06-35

Bugün ulaşımda kullandığım araçlar: Otomobil, otobüs, uçak, tren, vapur. Biraz da yürüdüm.

Salı, Eylül 16, 2014

Kafa sesi

İçseslerim, saçlarımı dağıtan rüzgarla birbirine karışıyor.

Bostancı motoruyla adaya gidiyorum. Aniden şu nakarat saplanıyor beynime:

I belong to you*
And you
You belong to me too


*

Perşembe, Eylül 11, 2014

Bazen

Bazen "ormanda 10 kaplan gücündeyim", bazen 5...

Perşembe, Ağustos 07, 2014

Öğlen kaçamağı

Kavun, beyaz peynir, biraz müzik ve kitap.


- KAOS Sound - Pink Floyd FreeForm on TuneIn. http://tun.in/seTA1


- Klasikleri Niçin Okumalı? Italo Calvino, YKK


Cumartesi, Temmuz 12, 2014

Ateşböceği

ODTÜ Maraton e-posta grubuna üyeyim. Birkaç hafta önce Belgrad Ormanı'nda ateşböceği izleme planları yaptılar. İstanbul'da olsam kesin ben de giderdim. Hiç ateşböceği görmemiştim. Ta ki bu akşama kadar...

Gökyüzünde, süper ay denilen şahane bir dolunay vardı. Söylendiğine göre bu dolunay her zamankinden %14 daha büyük görünüyormuş. A1'den dolunay fotoğrafları çeke çeke yürüyordum. Rektörlük'ü geçtim, C Heykeli'ne doğru ilerlerken yaya geçidine gelmeden, kaldırımın çalılık tarafında, önce bir, az ilerisinde de iki fosforlu nokta dikkatimi çekti. Ateşböceği olmasını diledim. Hemen eğildim, fosforlu ambalaj kağıdı parçası olabilirdi. Ama değildi. Telefonun ışığıyla bakma konusunda tereddüt ettim, merakımı yenemeyip açtım. Evet, yanılmamıştım, iki ateşböceğiydi!

Yoldan geçmekte olan iki kişi de bana katıldı, hep birlikte ateşböceklerini incelemeye koyulduk. Biri 8, diğeri 6 yıldır Ankara'daymış. Kütüphaneden dönüyorlarmış. Dediklerine göre bunlar daha önce görmedikleri kadar büyükmüş. İşte çalışkanlığın ödülü:)

Nefis bir dolunay üstüne şahane ateşböcekleri... Doğanın parçası olduğumu tekrar hissettim ve şükrettim.

Cumartesi, Haziran 21, 2014



1. aşama: (Yaşımı tahmin etmeye çalışır) Hiç göstermiyorsun.
2. aşama: Benim XX yaşında sevgilim vardı.

Cuma, Haziran 20, 2014

Rüzgar

Bu gece Ankara'da ilk kez motosiklete bindim. Yolcu olarak. Kaskım vardı.